sobota, 23 listopada 2013

METAMORFOZA



 KONIEC Z UKRYWANIEM PAZNOKCI I CHOWANIEM RĄK 
DO KIESZENI!! - CZAS NA METAMORFOZĘ ;)


Hejka :)

Dziś króciutki post o tym, co można stworzyć, właściwie o tym co stworzyłam
z paznokci, które lubią być obgryzane :D


Tak oto prezentowały się przed rozpoczęciem mojej pracy :)


Kasia na szczęście zlitowała się nade mną i tuż przed przyjściem do mnie "wyhodowała" odrobinę swoich naturalnych paznokci, co ułatwiło mi podłożenie szablonów :)

Teraz trochę o samych paznokciach...Stylizację wykonałam za pomocą akrylu, którym przedłużyłam na szablonie płytkę paznokcia, po nadaniu odpowiedniego kształtu i opracowania masy paznokcie pokryłam lakierożelem .

A oto efekt, który otrzymałyśmy... po dodaniu kilku błyskotek paznokcie Kasi prezentują się tak :


Mam nadzieję, że efekt podoba się nie tylko Kasi, ale i Wam :) a posiadaczki obgryzionych paznokci serdecznie zapraszam na metamorfozę:) 
Jak widać nie ma sytuacji bez wyjścia:)

ZAPRASZAM SERDECZNIE! :D
Paula MakeUp & Nails :*



Wszystkie opublikowane zdjęcia są mojego autorstwa i zabrania się ich kopiowania bez mojej zgody. Komentarze nie wiele wnoszące do postu, czy obraźliwe uwagi będą usuwane.

3 komentarze:

  1. Fiolecik świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt wspaniały, dobór kolorków bardzo mi się podoba, na imprezkę w sam raz ( i nie tylko), pozdrawiam, życzę dalszych sukcesów i nie mogę się doczekać kolejnych metamorfoz, jak i różnych rodzaji french'ów (nie tylko tych z białą końcówką) ;)

    OdpowiedzUsuń