piątek, 7 marca 2014

Sesja z Basia :)

Hej, 
wiem, że ostatnimi czasy zaniedbałam swojego bloga, nad czym naprawdę bardzo ubolewam, ale po prostu nie mam kiedy przygotować zdjęć i wpisu :/ Co gorsze na chwilę obecną nie zapowiada się by to się zmieniło. Chciałabym jednak podzielić się z Wami efektami sesji zdjęciowej z przeuroczą Basią :) W ramach zbliżających się sesji zdjęciowych przy których będę malowała, kilka dni temu wykonaliśmy kilka ujęć, tak na rozgrzewkę, oto efekty :








Zapowiada się cudowny sezon:D
Zdjęcia wykonał Sylwester Szymczuk, zapraszam na jego stronę internetową: klik



Mam nadzieje ze chociaż trochę udało mi się wypełnić panującą pustkę :)
Jeśli będę miała możliwość to oczywiście na bieżąco podzielę się efektami kolejnych sesji, Ci którzy chcą być na bieżąco zapraszam do polubienia mojego profilu na Facebooku: klik
pozdrawiam serdecznie :)
Paula Make Up & Nails

2 komentarze: