poniedziałek, 9 czerwca 2014

Metamorfoza Kasi :)

hej, 
dawno tu nie zaglądałam, ale mam coś fajnego dla Was:)
Kilka dni temu miałam przyjemność dorwać Kasie i wyszaleć się na niej (na tyle na ile starczyło mi sił;) )

 Oto efekty naszego szaleństwa :
 ... kilka pozostałych ujęć:








a tu jeszcze jedno ujęcie z upięciem Kasi:

Kasi z całego serducha dziękuje za odwiedziny i zaufanie jakim mnie obdarzyła oddając się w moje ręce :*
a Wszystkim którzy odwiedzili bloga zachęcam do pozostawienia komentarza, przyjmę każdą ale konstruktywną krytykę :) będzie mi bardzo miło :)

Pozdrawiam serdecznie,
PaulaMakeUp & Nails


Wszystkie opublikowane zdjęcia są mojego autorstwa i zabrania się ich kopiowania bez mojej zgody. Komentarze nie wiele wnoszące do postu, czy obraźliwe uwagi będą usuwane.

4 komentarze:

  1. Powiem niekulturalnie :D Zajebiste :) Kasię znam osobiście i naprawdę efekt nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo staro, podkrążone oczy zamieniły się w podbite oczy :(

    OdpowiedzUsuń